Na rodzimym rynku istnieje coraz więcej podmiotów, które dostrzegają zalety handlu internetowego. Coraz częściej też widzą oni sens opakowywania swoich produktów w sposób gustowny i kolorowy, który nie tylko zadziała na uczucia Klienta, ale przede wszystkim skutecznie zabezpieczy transportowany towar.

Piękne opakowanie – wyższe dochody

Nie ma co ukrywać – tandetne pudełka tekturowe, w które większość rodzimych sprzedawców opakowuje swoje towary po prostu wychodzą z mody. I co gorsza – to właśnie one bardzo często decydują o zmniejszeniu zainteresowania naszym sklepem internetowym.

Wysyłane Klientowi opakowanie jest w pewnym sensie naszą wizytówką. To paczkę Klient widzi na samym początku i to właśnie na jej podstawie zdecyduje on, czy w dalszej przyszłości będzie korzystał z usług danego sklepu, czy też nie. Podobnie zresztą sprawa wygląda z firmowymi wizytówkami. Czy swojemu potencjalnemu Klientowi podasz zmiętoloną i zniszczoną wizytówkę? Czy może raczej wizytówkę zadbaną i wiele mówiącą o Twoim profesjonalizmie?

Jak zadbać o uczucia Klienta odbierającego od Ciebie swój towar?

  1. Nie oszczędzaj na opakowaniu! Słabej jakości karton w połączeniu z tandetną taśmą nie jest tu rozwiązaniem. I nie chodzi tu wcale o wrażenia estetyczne Klienta. Złej jakości opakowanie zwiększa prawdopodobieństwo zniszczenia towaru podczas transportu. Z jakimi konsekwencjami może to się wiązać – wszyscy dobrze wiemy. O wiele lepiej sprawdzi się tutaj wysokiej jakości opakowanie z nadrukiem, uzupełnione o folię bąbelkową i – ewentualnie – styropian. Jest to co prawda rozwiązanie droższe, ale jednocześnie pewniejsze i bardziej wytrzymałe. Pamiętaj, że im droższy towar sprzedajesz, tym relatywny koszt danego opakowania jest mniejszy.
  2. Przejdźmy na opakowania fasonowe! Charakteryzują się one specyficznym sposobem zamknięcia, który z jednej strony minimalizuje zużycie taśmy a z drugiej – pozwoli na zabezpieczenie towaru przed innymi, niepowołanymi do tego osobami. Nawet jeśli ktoś inny otworzyłby dane opakowanie i tak pozostawi ślad na opakowaniu. Rozwiązanie to jest już zresztą sprawdzone za granicą, na przykład w Niemczech. Co ważne – opakowania fasonowe mogą mieć różną grubość i wytrzymałość. Najczęściej różnią się one pomiędzy sobą ilością warstw składowych. Im warstw jest więcej, tym skuteczniej zabezpieczamy towar nie tylko przed wilgocią, ale również przed zróżnicowanymi oddziaływaniami zewnętrznymi.
  3. Nadaj paczce indywidualny charakter. Wysyłane przez Ciebie paczki będą wyglądały o wiele lepiej, jeśli nadasz im indywidualny i niepowtarzalny charakter. Możesz je ozdobić w nadruk HD, specjalne logo Twojego sklepu bądź też… cokolwiek sobie wymarzysz. Jeśli interesują Cię zaawansowane opakowania z nadrukiem, dokładnie przejrzyj naszą ofertę.

Podsumowanie

Wysyłane przez Ciebie paczki wcale nie muszą wyglądać nudno i tandetnie. Korzystając z zaawansowanych opakowań nie tylko dbasz o jej odpowiedni wygląd i design, ale przede wszystkim zabezpieczasz ją przed oddziaływaniem nieprzyjemnych czynników środowiskowych. Jednym słowem – ta inwestycja przełoży się na Twoje zyski.

Na naszej stronie znajdą Państwo wszystkie informacje na temat realizowanych przez nas usług.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z portalu użytkownik wyraża na to zgodę.